Добру людину бджола не кусає

Відповідно до типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти предмет трудове навчання у 2018/2019 навчальному році викладається за оновленоюпрограмою, що зорієнтована на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей. В Омельницькій філії імені академіка М.А. Доллежаля КЗ «НВК «Основа» Преображенської сільської ради формування змісту технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання здійснюється на основі об’єктів проектної діяльності. Практичний результат учнівського проекту має бути:

1) особистісно ціннісним;2) корисним для сім’ї, родини, класу, школи, громади;3)соціально зорієнтованим або мати підприємницький потенціал. Саме тому обрано профілізацію – бджільництво. В сьомому класі пройшов урок на тему «Різноманітність продукції бджільництва». На протязі уроку учні ознайомилися з основами виробництва продукції бджільництва, визначили роль суспільних комах в житті людини. Використовуючи проблемно-пошуковий метод вчитель викликав зацікавленість учнів до професії пасічника.Учні уважно розглянули рамки з вощиною, стільник з медом, віск, прополіс, продегустували мед: акацієво-ріпаковий, соняшниковий, соняшниковий, який був термічно оброблений, пилок квітковий консервований медом.Вчитель О.А. Ковальов довів учням, що вагомий вклад в світове бджільництво зробили українські пасічники та продемонстрував уривок з фільму «Виготовлено в Україні» про пасіку П.І.Прокоповича, який винайшов перший рамковий вулик в 1814році, а учні виготовили до уроку методом випалювання портрет видатного бджоляра, учні пригадали, що стверджує народна мудрість про мед:

1. Добру людину бджола не кусає.

2. Бджола працює не для себе, а для людей.3. У нас, у бджіл, такий девіз: не працюєш – в мед не лізь.4. Мала бджілка та й та працює.5. Бджола летить, де мед пахтить.6. Не летить бджола від меду, а летить до меду.7. Бджола маленька, та мед солоденький.8. Бджоли раді цвіту, люди раді меду.9. Мала бджола, а більше від великого знає.10. Не з однієї квітки бджола бере мед…11. Нема бджоли без жала, а троянди без колючок.12. Одна бджола меду не наносить.Розповідь вчителя та повідомлення учнів супроводжувалися демонстрацією слайдів «Основи виробництва продукції бджільництва» та фото з роботами учнів та досягненнями вчителя у бджільництві: різні види вуликів, будиночок для вуликотерапії, де на основі мікровібрації, інгаляції, акустичного впливу відбувається лікування.

Висновок уроку учні зробили самостійно: мед та інші продукти бджільництва колись були першими ліками людини, а нині вони незаслужено чи не останні, бо їх витіснили хімічні препарати. Проте мед не повинен стояти в домашній аптечці поряд з ліками. Його місце - на столі, поряд з хлібом, і їсти його треба щодня, тоді й ліки не будуть потрібні. Сама Природа простягає руку допомоги, пропонуючи натуральні ліки, які не мають собі рівних. І це не перебільшення!

/Files/images/47575755_375640416576462_2031759834428211200_n.jpg

/Files/images/47579821_375637363243434_4532018987881463808_n.jpg /Files/images/47579661_375641483243022_7842216975160836096_n.jpg /Files/images/48059177_375641466576357_5315924087896276992_n.jpg /Files/images/48059207_375643033242867_1648137839495348224_n.jpg /Files/images/48062825_375640429909794_1552229072292020224_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 487

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.