Інтеграція - це школа педагогічного пошуку!

Якщо ви хочете, щоб педагогічна праця давала вчителеві радість, щоб повсякденне проведення уроків не перетворилося на нудну, одноманітну повинність, ведіть кожного вчителя на щасливу стежку дослідника.

В. СухомлинськийОснова школи - це урок. Урок забирає у дитини час вільного розвитку. І саме урок повинен бути таким, що міг би схвилювати дитячі серця, збагатити особистість духовно.Інтегровані уроки є результатом пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу в сучасній початковій школі. Інтегровані уроки цікаві тим, що вони дають змогу творити вчителеві та учням.Шостого грудня у 4 класі Омельницької філії імені академіка М.А.Доллежаля КЗ «НВК «Основа» Преобаженської сільської ради проведено інтегрований урок (математика-природознавство). Специфіка уроку полягає в нетрадиційному його проведенні (урок-дайвінг).Нестандартний урок є одним із останніх етапів навчального циклу, так би мовити верхівкою айсберга, оскільки основна навчальна діяльність відбувається на стадії підготовки до нього.Клас було поділено на два кораблі (два ряди парт), кожен корабель мав по дві вахти (два варіанти), кожен корабель мав свої кубрики (парти). Учні на уроці не змагатися, як це часто робимо, а навпаки намагалися працювати дружно, злагоджено, пліч-о -пліч, тому, що без взаємодопомоги в пучинах вод не обійтись.До уроку ввійшли такі завдання, за допомогою яких можна було перевірити теоретичні знання за темою ( «Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і маси. Задачі на зведення до одиниці»), а також засвоєння нових знань «У чому неповторність Атлантичного океану».Це такі види завдань:1. «Дозвіл» (взаємоперевірка домашнього завдання).2. «Підводний світ» (закодоване слово. Атлантичний).3. «Затримка дихання» (завдання на флеш-картах).4. «Перше занурення» (порівняння іменованих чисел. Візитка Атлантичного океану)5. «Підводне царство» (фізхвилинка).6. «Дайв-інструктор» (знаходження середньої та максимальної глибини Атлантичного океану).7. «Вільне плавання» (самостійна робота).8. «Спливання» (хвилинки-цікавинки. Випереджувальне завдання).9. «Бермудський трикутник» (знаходження периметра трикутника)10. «Морські зірки» (робота в групі «Коло Вена»)11. « Враження від занурення» (колективне складання сенкану).На уроці передбачений такий вид роботи, як самооцінка. Використовую такий вид роботи і рекомендую вчителям-початківцям, оскільки вже з 6-річного віку дитина повинна вміти оцінювати результат своєї праці.Домашнє завдання подавалося у формі айсберга. Надводна частина для всіх учнів, підводна – для учнів з високим рівнем знань творчого пошукового характеру. На мушлях діти мали змогу записати враження від уроку.Урок-дайвінгЦікавий, повчальний.Пірнали, занурювались, розв’язували.Це захоплюючий урок.

Супер!

/Files/images/47465544_904219833301878_7594976177744248832_n.jpg/Files/images/47502330_904219883301873_3522624832061571072_n.jpg/Files/images/47502330_904219883301873_3522624832061571072_n.jpg/Files/images/47574943_904219816635213_3569814578340560896_n.jpg/Files/images/47681438_904218166635378_9011884351096356864_n.jpg/Files/images/47681744_904219643301897_5978853720257986560_n.jpg/Files/images/47682339_904219593301902_5300907486365089792_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.